fredag 15 oktober 2010

Hur gick det med min önskelista?

I somras gjorde jag en önskelista på Mollysar jag gillade, som skulle komma till hösten. Här är listan, utan inbördes rangordning. Vad har fått flytta hit? Vad finns kvar på önskelistan?? Lite förvånad är jag!!

#468 Continental knit dress, chalk föjde med hem från Odd Mollyträffen. Denna velade jag fram och tillbaka, är den för varm, är jag för tjock för att ha denna ljusa klänning. Men när jag fick på mig den, var det kört. Funderar på att skaffa en till, en gammal (Everywere dress) i en mörk färg, med blommor på skärpet. Men nu kom jag på att jag har ju Coolwool dress i grey, så vi får väl se!
     


#458 Plat skirt i powder oxå inköpt på Odd Mollyträffen. Provade klänningen som jag gärna ville ha, men visste nästan att den inte skulle passa. Jag kunde stänga den, men den satt lite för hårt under bysten :( Så det blev denna kjolen.



#327 an i Military provade jag, men den var inte riktigt jag. Det blev hela 2 st 327or, vintage powder och almost black.



Åhhh, dessa strumpor har jag inte köpt ännu, hade hoppats få tag på den på träffen :(  Gillar inte priset, men vill ha dem.



Nja, fina men har ramlat bort från önskelistan.



#458 Wool mix long cardigan, jo den köpte jag men jag velade mellan denna och military.



#485 Slender leather glove i almost black, tog 1-2an passar bra till mina små händer. Finns hemma hos mig!



Väskan med rosen, som var betydligt mindre än den såg ut. Skulle gärna vilja ha den, men inte till  fullpris.



Helt underbara Dish dress  blouse, hoppas den blir min någon gång, provade den på träffen.


Lite förvånad över att jag inte köp något ÄNNU från hösten som INTE fanns med på listan. Men sen får man inte glömma allt jag "hittar" på FREEPORT ;-) 

Kramis

5 kommentarer:

  1. Ja, det blir inte alltid som man tänkt sig :) Jag brukar ändra mina önskelistor om och om igen! Trevlig helg!!!Kramar i massor

    SvaraRadera
  2. Hihi, alltid kul att stämma av och se vad det blev...Jag har också hållit mig väldigt troget till min önskelista och köpt de 5 plagg jag önskade mig mest från den,sen blev det ju en LK på träffen som jag inte hade med på min lista, men där färgen "överföll" mig i verkligheten. Den tröjan berättade för mig att den skulle följa med hem och så blev det....
    Kram

    SvaraRadera
  3. Fin lista, du har ju lyckats riktigt bra! De som saknas kommer säkert snart bo hos dig..
    Ha en mysig fredagskväll!
    Kramkram

    SvaraRadera
  4. Oh, för tillfället kan jag kommentera!(annan dator nu)
    Har försökt kommentera flera av dina inlägg, men tyvärr blir jag utfryst av Blogger:(
    Bland det roligaste är ju Freeportfynden, för man kan ju inte riktigt planera vad som ska med hem därifrån. Men du har hittat många fina plagg får jag säga!
    Många kramar!

    SvaraRadera
  5. Jag gör önskelistor, sen följer allt annat med hem i stället! Alltid lika spännande;) Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina