måndag 18 oktober 2010

♥ Cherry och rosa ♥




Måndag morgon och jag börjar tidigt, ska flänga ut ett rosa linne, ur högen. Jag brukar ju alltid ha linne under mina 327orna. Men ut kommer en rosa långärmad tröja, den skulle nog bli bra att ha under 327an idag, tänker jag, lite kallt är det ju.   
 Gabriel knäppte lite blider på mig ute på altanen, det både blåser och regnar. Nu sitter jag är och fryser, burr burr jag får gå och ta på  mig en kofta.

Outfit
327a i cherry
Rib jersy l/s rose
nya KappAhls jeansen
Humanity armband, som
jag köpte hos Charlotte på träffen.

Kram♥

6 kommentarer:

  1. Trist med regn, men du är fin som vanligt. Rosa kan nog aldrig bli fel jag älskar den färgen.

    ~Ingrid

    SvaraRadera
  2. Ja me du passar ju i rosa!! Det gör ju verkligen inte alla.. Fin är du!
    Här fortsätter fina höstvädret, än så länge får jag väl tillägga.
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Fint med den långärmade under. Har också funderat på det, just när den långärmade matchar broderierna kanoners!
    Fattar att du frös, det har ju blivit svinkallt på nolltid... :o(
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Blåst blåst och känner mig helt urblåst....
    Fin outfit!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  5. Rackarns skitväder här med:( Fina färger i dag! Kram

    SvaraRadera
  6. Ja, det såg kallt - men snyggt ut!!! Har investerat i lite långärmade tröjor för att förlänga säsongen litegrann på de där. Så fint med det rosa under på dig!!!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina