onsdag 20 oktober 2010

En grå och kall dag!


Slänger in ett inlägg på såhär på lunchrasten! Idag har jag ett gamalt linne och Meshen, på mig. Fy sjutton vad  kallt det är ute, höll på att frysa ihjäl när vi var ute, jaja, nästan i allafall.
Ska nog ta en sväng om Harrys och kolla vintern släpp, efter jobbet idag.. Det är inget jag ska ha, men det är kul att prova. Ska hem och hämta kamran, det kanske kan bli några bilder från provningen. Vi får se om det ens är något jag känner för att prova. Det finns en hel del fina plagg på Tradera som LOCKAR, som jag har lagt i minnselistan, HOPPAS JAG HAR TUREN PÅ MIN SIDA!!  

Kramis

2 kommentarer:

  1. Så snyggt det linnet var under Meshkoftan! Fast det är väl egentligen läge med ullkoftorna nu istället..inte kul att frysa!
    kram

    SvaraRadera
  2. Snyggt!! Jag gjorde ett misstag och provade en sak från höstens som jag inte alls känt för innan men ooops, nu vet jag inte. Det skapade verkligen ett ha begär. :)
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina