onsdag 13 oktober 2010

I lajk rose!






I morse när Niklas väckte mig sa han att det var -4,5 grader ute, fy så kallt. Efter den obligatoriska duschen tog jag på mig Glansing frill tank och Everyday short cardigan i rose, en värmande och  go kofta och ett par svarta jaens. Vill inte börja med vinterjackan än, så det blev Wool mix long cardigan i vintage chalk och Scarf scarf i rose.
När vi skulle ut med barnen bytte jag ut Wool mix.... mot min svarta fleectröja och virade Scarf scarf runt halsen. Tack vare den håller jag värmen bra, fast man inte har så tjock jacka. Vad kallt det var om fingrarna, jag hade bara Piontelle half mitten almost black (torgvantar).  Jag har lagt med fingervantar i hanväskan, för imorgon vill jag inte frysa om händerna, då blir det både fingervantar och torgvantar ;-)



Kraaaaam♥

3 kommentarer:

  1. Vad smart att använda fingervantar under half mittens. det ska jag härma dig med! Tänkte just häromdan att fy vad kallt det är när man cyklar på morgonen och vad snopet kort säsongen blev för mina nyinköpta halvvantar från Freeport. Ja, nu är det svårt med ytterkläder, har inte heller plockat fram vinterjackan än, för den känns lite för varm sen till eftermiddagen. Imorgon blir det nog min lila ullduffel (icke-molly!) Ser underbart skönt ut med scarfscarf. Jag som inte gillar sjalar tog ändå på fina gåvosjalen från Minzo idag. Värmde gott!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så härligt fina kombosar du visar! Visst är det perfekt med halvsakerna över handskarna..genomprovat här, är mycket frusen om händerna! Man får testa sig fram olika alternativ.
    Kram kram

    SvaraRadera
  3. Jag skulle vilja tänka som dig..att kläder är till för att användas ;-)Jag blir klart imponerad av dig som använder dina Mollysar på förskolan.
    Kram Halvan

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina