söndag 14 augusti 2011

Historien hur ros sjalen kom till mig!





I paketet jag fick häromdagen från Canada låg denna fina sjal, #897 Snuggle scarf rose. Nu ska jag berätta varför jag har fått den.  Jag vann solhatterna solhatt i våras. Men den landade aldrig här hos mig. Vet inte var den tog vägen. Först kunde hon inte skicka solhatten för det var strejk där. Sen när den äntligen kunde skickas, så kom den aldrig fram till mig. Snyft, kunde se mig gående på standpromenaden i Varberg med solhatten på mig. Undra om den kan duka upp? Chansen är väl inte så stor :(
Fick mail med en lista med accessoarer från hösten som jag fick välja bland, nu när inte hatten dök upp. (Men kommer solhatten får jag den oxå. Men jag har väl inte så stora förhoppningar på det.) Valde denna sjalen som jag tycker år så fin! Tänk att få en lista och bara få välja något från den. Jag och tjejen som har webb-butiken har haft bra mailkontant hela tiden och jag tycker lite synd om henne när hatten blev borta. 

6 kommentarer:

  1. oj så snopet att hatten försvann! Bara att hålla tummarna att den dyker upp även om väl chansen nte är jättestor...(fast ibland dyker ju brev upp efter fyrtio år och så, fick plötsligt en bild av en lyckligt leende Christina på hemmet som just fått hatten lagom till sin nittioårsdag, det du...)
    Men de var ju ett lyxigt plåater p såren att själv få välja vinsten! Sjalen är ju ett riktigt konstverk!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Oj då! Det var verkligen inte illa att få en sådan kompensation! Och så är den ju så härlig också! Hoppas få se den på också!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det var verkligen service att få så fin kompensation även om det var tråkigt att hatten försvann.. Kram Linsan

    SvaraRadera
  4. Bra service där av Stefanie. Hon är jättesnäll och gör alltid det bästa för alla.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Trist med hatten men vad göra.. De löste ju problemet mycket bra i slutändan! Grattis till den fina sjalen!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Spännande att se sjalen på! Tycker nog att den är mer använbar och faktiskt finare än hatten. Kramkram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina