onsdag 24 augusti 2011

Powder x 2


Idag blev det nästan samma färger som igår, powder, dark powder, lite beige och lila. Glad för jag fick gå på föreläsning på förmiddagen och kunde sluta tidigt enligt schema. Efter jobbet postade jag paket med 2 Mollysar som ska söderöver ;-) hoppas du blir glad!!
Sen gick jag till Harrys för att prova lite i lungn och ro. Det inlägget kommer ikväll om allt funkar som jag vill.



På KappAhl hängde denna sjalen. Den påminner väldigt mycket om Ester Elenonas sjal från förra vintern, eller vad säger ni, jag har inte just en sjalen. Jag hittade bara denna färgen. Priset då? Jo den kostar 199:-



Inne på Harrys låg en hög med lookbook, en tog jag med mig hem!
Nyhet för mig att Harrys har fått hemsida. Ska kolla in den sen.

6 kommentarer:

  1. Ohhhhhh, är nog helt säker på att "tjejen söderöver" blir nöjd!!!
    Jag tittade också på den sjalen idag på KappAhl men jag fick för mig att det fanns någon mer färg....
    Det är alltid trevlig att se provbilder på likasinnade i storlek, det ger en en uppfattning om modellerna på!!

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  2. Sjalen är nästan exakt kopia av EE! Bra pris i jämförelse :-)
    Kul att harrys fått hemsida - ska kika in jag med
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Sjalen är väldigt lik Ester E! Kram L

    SvaraRadera
  4. Men...men..precis den sjalen har ju jag, fast från EE (och den kostade INTE 199 kr...). Retsamt. Och vad fina färger du har idag, du är en rackare på att kombinera:)

    SvaraRadera
  5. Jättefin kombo, härliga färger! Hoppas vi syns i Götet!

    SvaraRadera
  6. Helen, ja hoppas vi syns!! Får inte bli sjuk.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina