torsdag 4 augusti 2011

Tootsie coat in da house!!


Kika på Freeport är kul, speciellt när de har fått in massa nya höstkläder!! Jag tittar och fotar, så jag missar godbiten Tootsie coat som bara hänger där. Jag provar och grå ett varv till i butiken, då ser jag den, hur kunde jag missa den?! Det fanns 4a eller 5 stycken alla med storlek 3. Jag tar lyckligt med mig en in i provrummet, är lite orolig för de trånga ärmarna. Tar på mig en Fonda och lyckliga jag märker att det funkar!! Jag ska bli med Tootise, som har funnits längst på min önskelista. 








Fattar inte att det är sant ;-)

15 kommentarer:

  1. Hi hi LYCKA i en Mollybag! Jag har en lila den är så söt i modellen! Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt! Kanske skulle dra dit =) Min 2:a är lite trång i ärmen =( Kram!

    SvaraRadera
  3. Vad kul att den blev din! Den är verkligen jättefin.
    Kram

    SvaraRadera
  4. GRATTIS! WOW vad underbart! Fanns de i lila? (Och till vilket pris?)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Fröken Abbe, bara gråa 3or, kostade nästan 1500 som är halva ordinarie pris.
    Kramis

    SvaraRadera
  6. Den är jättefin! Förstår att du är nöjd! Kram

    SvaraRadera
  7. Jättefin! Hittade du något annat? Fanns det mycket i strl 4 och 3? Är det fortfarande 30% många frågor men jag funderar på att åka till Freeport imorgon. Kramkram

    SvaraRadera
  8. Pernilla, det är inte 30% längre. Nu har det kommit in höstnytt och det fanns en hel del 3or och 4or.
    Kramar

    SvaraRadera
  9. Åhh vad synd men jag får nog ta en tur ändå. Tac för hjälpen! Tycker det är dags för en Mollyfika på stan snart!

    SvaraRadera
  10. Vilka fina detaljer! Grattis till ditt köp! KramL

    SvaraRadera
  11. Pernilla, vi kunde ju åkt ihop till Freeport, vi får försöka samordna det lite bättre. Jag vill oxå Mollyfika, jag mailar dig!

    Kramar

    SvaraRadera
  12. Åh jag köpte grön eller ÄR den grå? Fina är de iallafall :)

    SvaraRadera
  13. Bina, var du en av dem som lyckade norpa en! Grattis;-) I mina ögon ser den grå ut, hi, hi!! Vad fina vi blir!! Ärmarna är lite trånga, så ingen LK under.
    Kramar

    SvaraRadera
  14. JA men den är grå! Du har så rätt.. jag köpte dock en grön ;) hahahaha.. beror helt på vad man har till. Jag hade min silk sleeveless i military till och då var den grön :) Fick plocka fram den här nu på morgonen och då kan jag se grå-heten. :)

    Jag gick ifrån den först men visste att jag skulle komma att ångra mig så jag vände tillbaka för inköp.
    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina