onsdag 10 augusti 2011

Höstrusk :(


Det blev inget jobb för mig idag, Gabriel hade jätteont i halsen, (ja det började i förrgår) så vi har varit på  vårdcentralen på test. Han hade som jag trodde halsfluss. Han har fått pencillin som jag knappt höll på att få i honom. Stackarn kan knappt svälja (inte ens hans egna saliv), han är helt tjock i halsen. Jag har delat den och med nöd och näppe får han i sig den. Mötte en kompis på vårdcentralen hon skulle oxå kolla om hade halfluss, ush och fy!!


Idag har det ösregnat i skur, på skur och lite sol om vi har tur däremellan, lite åska med. Riktigt höstväder alltså. När vi skulle iväg till vårdcentralen tog jag mina boots för regnet öste ner. Tootsien fick komma ut lite, treeeeevligt!

7 kommentarer:

  1. Wow..så fin du är i nya Tootsien!! Roligt verkligen du fatt i den till slut!
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Usch vad trist med halsfluss. Har haft det en gång och det var bland det värsta jag varit med om. Förstår hur han känner det...:-(

    Fin är du i tootsien i a f :-)

    kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  3. Åh, vad fint du kombinerar Tootsien med rosa! Jag vill också ha en Tootsie!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Fy för halsfluss! Hoppas pillren verkar fort! Kram

    SvaraRadera
  5. Å vad snyggt!! Hoppas flussen ger sig snabbt!

    Kram kram i höstrusket

    SvaraRadera
  6. Finns en helt ny grå 3:a hos en pålitlig säljare på Tradera.

    SvaraRadera
  7. Ja fya halsfluss är ju ett säkert hösttecken =(
    Det är helt ok att krossa medicinen och lägga i lite äppelmos eller nåt om det blir lättare för honom att ta. Smakar inte godis precis men går lättare ner.
    Krya på sig sonen!

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina