tisdag 2 augusti 2011

Målar och håller på!


Är bara hemma och njuter av att vara ledig. Efter frukost snörade jag på mig mina skor och gav mig ut i  svampskogen och det fanns massor att hämta! Skönt med en långpromenad i skogen.
En av mina pyssel idag var att måla lilla altanbordet som hade blivit lite tråkigt. Andra strykningen gör jag i morgonkväll! Jag har haft huvudvärk från hell, kan undra om det är åska i luften? Med huvudvärk och allt var inne och snabbkollade Harrys, de hade fått in lite från classic, men inget jag vill ha, skönt!! Sen gick jag till apoteket och köpte alvedon.




I morgon åker vi till Käringön. Har du varit där? Har du något tips om ön? Ett besök på Millami blir det ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina