lördag 27 augusti 2011

Provning på Wonder


Vaknar i morse av ett brak, det åska och blixtar. Snart börjar det regna, sen har det hållit på. Utrustad med paraply åkte jag in till Varberg. Det var länge sen jag var på Wonder så det var kul att gå dit. Det fanns lite godingar kvar på 70%iga rean, bla solhatten!


När jag ser Velourette plain dress i kan det vara powder? så tänker jag åhhhhh, vad fin! Den är så fin, men jag behöver lite mera färg. 



Testar koftan, men den modellen är inte för mig.


Fina sjalen på 70%s rea.


Provar årets jacka, den är rymligare än mina Nylon Parker coat.


Hittade och provade Cream koftan, i en annan affär, som jag tycker är så fin. Det funkar att ha den som både klänning och kofta som jag tänkte ;-) Modellen är lite för rak för mig. Priset är 899:- för den. Så den fick tyvärr hänga kvar, snyft!!!! 



Under koftan skymtar dagens, som är blus från Lindex Spoiler underskirt, royal och leggings från Culture.

2 kommentarer:

  1. Tack för provningsbilderna! Extra kul att du provade jackan som jag är spekulant på :) Kram L

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag funderar också på den,men hörde att den var " hård" i tyget,hur upplevde du den?
    Kram
    Jeanette

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina