tisdag 23 augusti 2011

Solen skiner himlen är blå...



Hej alla godingar! Vilket härligt väder vi haft hos oss idag, sol och blå himmel. Koftan hade jag bara på mig när jag åkte till jobbet i morse ;-)
Här händer inte så mycket, på Mollyfronten. Jo, på sätt och vis gör det det, jag har ju varit duktig att sälja flera Mollysar, även en som jag inte trodde jag ville sälja, men jag hoppas någon gullig tjej blir glad!! Swappat har jag oxå roat mig med!! Hoppas den passar ;-)
Det är Cupcake top i white som jag har på mig under Wilma mankiller i powder, kjolen är från förra sommaren inköpt på Gina.
Jag blir så glad för gulliga kommentarer och mail som jag får, det värmer!!! Speciellt kul är det när ni "smygläsare" säger, Hej ........!!

8 kommentarer:

  1. Hej! från en "smygläsare" :-) kram

    SvaraRadera
  2. Jo jag är en av dessa "smygläsare" som är väldigt dålig på att kommentera. Det jag älskar med din blogg är att jag ser hur kläderna sitter på dig då jag har svårt att ta mig till butiker som säljer OM. Vi är likadant härligt fylliga, du o jag!! Må bäst!

    SvaraRadera
  3. Vad kul!!! Hej Gullan och Anneli!
    Kramar till er ;-)

    SvaraRadera
  4. Här kommer ett hej från mig med:) Nu är det inte länge kvar tills vi ses igen.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Här är underbart soligt också! Visst är det härligt att få njuta lite sommarvärme igen :-)
    Fin är du din kofta! Den är så mysig!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  6. Så skönt att det blev lite sommar idag :) Din kofta är urmysig! Kram L

    SvaraRadera
  7. Hmmm jag är en smygläsare av stora mått i din blogg :-) äger inget mollyplagg men gillar skarpt att kika runt här ! :-) Du är alltid så fint klädd ! kram anna från Lysekil

    SvaraRadera
  8. Hej hej, från ytterligare en "smygläsare" som tittar in varje dag.
    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina