onsdag 10 augusti 2011

Målar!


Jag som hade skrivit färdigt hela inlägget och jag sparade innan jag gick ur men ändå var det borta, SUCK!
Vi har pratat läääänge om att vi måste måla vår ytterdörr, den är både gulnad och väldigt skamfilad. Det har känts lite joxigt och det har inte blivit av. Men nu är den målad och när jag ändå höll på målade jag altanbordet, som hade blivit lite tråkigt. Det två första bilderna är ifrån när vi målar, det tredje är från imorse, regnet hänger i luften och därför är det lite mörkt.




Denna söta saken gillar jag, som kommer till våren!! Jag har 2st. 9 th Sweater som jag älskar ♥ så denna armlösa ser jag fram emot! Men än har jag inte köpt ett enda höstplagg, så vi tar det först.

Gabriel är sjuk, han har ont i halsen så jag VABar idag. Vi har fått en läkartid och vi ska snart dit. Så jag återkommer säkert med den dagens skulle jag tro och berättar hur det är med den nyblivna 10 åringen.

2 kommentarer:

  1. fasen vad du är flitig! Och så blir det snyggt med:)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Det är så skönt att få något gjort som man dragit länge på... Som att ta av sig en ryggsäck :-)
    Att måla ger ju resultat med en gång också, kul tycker jag!
    Jag börjar med se fram emot vårkollektionen, även om man knappt vågar andas det...
    Kram Helena

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina