onsdag 24 augusti 2011

Provning!!


Börjar med det bästa, Clinch scarf i powder!! Har tyckt att den varit rätt och slätt tråkig bara med stora tofsar i hörnen, men ack vad jag bedrog mig. Nu ångrar jag att jag inte valde den när jag fick välja från Johnnys boutiqe. Frågan är om jag behöver en sjal till?


Det som kommer sen är inga höjdare på mig. Här provar jag Jasmine blouse i pink. Jag blir likblek av denna rosa färgen!


Provar Belle blouse i mist, för skojs skull. Ska inte ha fler blusar.


 

Gillar de cerisa broderierna på den i dark blue!



Här har vi Checkin short dress, lite väl rutig för mig.


Velourette plain dress, fin, men inte i min färg.

♥♥♥♥♥♥♥♥

Kul att några "smygisar" ville säga: Hej!!

11 kommentarer:

  1. Jag är lite nyfiken på hur velourisarna är i längden? Jag gillar ju mina fondor, men tycker de är något korta.
    Likblek blev du inte alls! Tycker också det är lite synd med de jättestora tofsarna på sjalen.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Härlig provning =) Tack! Fråga: Undrans om man vågar beställa Belle från USA. Kolla den här produktbilden....ser ju inte ut som den du visar: http://deepfling.com/products/x176/f11_825-dkindigo_2.jpg Tror du jag vågar? Vill ju ha den som du visar upp men jag har ett paket som ska komma från Deepfling så det vore kanon att ta den också där.....velar =)

    Kram! /Sanna

    SvaraRadera
  3. Tack för provningen! Alltid roligt att se kläderna på! Kraam L

    SvaraRadera
  4. Fröken Abbe, när jag tittar på bilden så ser den rätt lång ut på mig. Men jag är ju bara 162 och har en 4a på mig. Jag skulle gärna hitta en Fonda i en speciell färg, längtar och väntar ;-)

    Naimez, jag hade inte vågat beställt, den ser ju helskum ut. Hur kan de se så olika ut?? Den jag provar är ju mycket finare. Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Jo, ska nog lägga de extra pengarna på att beställa från ställe jag vet hur de ser ut =) Tack snälla du! Kram! /Sanna

    SvaraRadera
  6. Härlig provning! Vad glad jag blir när du skriver at Clinch scarf är fin. Jag norpade den hos Johnnys i dag.
    Kram

    SvaraRadera
  7. Hihi - jag säger som Hilde - kul att du säger att den är fin - Min Clinch ligger på posten.. velade mellan powder och den röda men jah.. valet är gjort!

    Kul att se irl-bilder!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  8. Finfin provning! Tycker Belle var jättefin på dig! Och sjalar kan man inte få för många av :)) Kram

    SvaraRadera
  9. Belle blir jag allt mer sugen på:) Kram

    SvaraRadera
  10. Fin provning! Har inte provat några blusar än - får nog göra det :-)
    PS - du ska väl med till Göteborg; vi kanske kan åka ihop?

    SvaraRadera
  11. Oslotigern, jag ska med :) Vi kan väl mailas om detta!!
    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina