söndag 21 augusti 2011

Sommarfest


Igår eftermiddag åkte vi ner till mina föräldrar för här vankades sommarfest. Denna festen har lång tradition, mamma och pappa började med den innan jag och brorsan ens var födda. Varje år har de festen antingen hemma hos dem eller hos pappas barndomsvän. Det började att de träffades på förmiddagen på julafton men nuförtiden är det en sommarfest, i 3 generationer. Jag hade med mig nybakat focaccia och en pastasallad och så fanns det mycket annan god plockmat på bordet. Tog på mig Velour frill dress i rose som är lite värmande, för jag visste att vi skulle sitta deras inglasade altan. Jag hade med mig Scarf scarf i royal och Alpacka mix long cardigan i samma färg, men de behövde jag inte ta på mig. Nu är jag rätt trött och seg, ska går här hemma och småplocka och vila upp mig så jag orkar veckans jobb. Denna vecka ska jag jobba mycket som tidigast slutar jag 16:30 ingen tidig dag denna veckan :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina