torsdag 11 augusti 2011

Kick-off


Idag har jag varit på kick-off med skola och förskolorna där jag arbetar. Det var hemligt mål och man skulle ha oömma kläder och fotriktiga skor. Det var lite svårt att veta vilket väder det skulle bli och vad man skulle välja. Jag blev inspirerad av Katinka son hade på sig Cupcake longtop så jag log på mig min. Under det ett vitt OM linne med spets. Valde på joggingskor el boots och ni ser ju vad jag valde.



Första stoppet var Öströö fårfarm! Vi fick åka på lammsafari ;-) Sen fick vi kaffekorgar och fikade.


Finare toa får man leta efter!!!

Sen åkte bussen till Ästad gård och där blev det fångarna på gården. Jag var i det gröna laget  och vi kom 3a. Gud vad kul vi hade och som jag har skrattat. Vi åt en jättegod grillbuffe. Hemma var vi vid 21-tiden. En rolig dag att minnas!!!! 

6 kommentarer:

  1. Låter som du haft en toppendag! Jag håller med dig om att toan var ovanligt fin!!!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Härlig start på arbetsåret! Kram Linsan

    SvaraRadera
  3. Ååå vad roligt! Har också varit där en gång, skulle så gärna göra det igen. Kram!

    SvaraRadera
  4. Vilken rolig dag! Vi har kick-off på måndag, spännande. I fjol hade vi skattjakt i Köpenhamn runt Ströget.

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Det låter hur kul som helst!!! Visst får man inspiration att jobba ännu bättre när man får fin uppskattning?!

    Var det i Fritsla du jobbade?

    Jag har gjort mina första dagar på Lyckeskolan och jag stormtrivs.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  6. Förresten ser toan ut lite som den Ernst gjorde!!!! / A

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina