söndag 14 augusti 2011

Handmade by Christina!


Nu är äntligen första väskan klar! Vad mycket pill och klipp och tänk kan man inte riktigt förstå. Jag har haft min väska och sneglat på, men ingen väska blir den andra lik ;-) Det är olika brodyrer på dem, plus att jag fickorna i väskorna kommer från Gabriels gamla byxor och även lite jeanstyg har jag använt från dem. Gabriel pusslade ihop vilka fickor som ska sitta jämte varandra i väskorna. 







Det finns 2 fickor på baksidan, där spetsen är börjar fickan. Vill du köpa denna?  Det har varit jättemycket jobb med dem, så jag skulle vilja ha 448kr för den och då ingår vanlig frakt i Sverige. Jag tänker även sälja de andra om någon är intresserad vill säga.
Ca mått:
Längd 36cm
Höjd 28cm
Djup 6.5 cm
Axelbandets längd 120cm

Kommentera eller maila mig om du vill bli ägare till denna unika väska!


3 kommentarer:

  1. Så jättefina! Tack för inspiriationen...
    kramar

    SvaraRadera
  2. De blev fina och det är så roligt att ha något att pyssla med ! Kram Linsan

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina