söndag 19 februari 2012

Vårfräscht!


Nu när vi har renoverat klart vårt vardagsrum vill jag oxå fylla det med lite nya vårfräscha blommor. Just denna med flikiga blad heter Engelsk pelargon.  


Igår hade vi lite kalas vi firade Niklas som fyller idag. Även jag blev firade, för vi får inte till våra kaslas helt enkelt. Ni behöver inte säga grattis till mig ännu för det är nästan en månad kvar till jag fyller ;-) Just den Engelska pelargonen blev Niklas extra glad för. Han gillar engelsk fotboll och då gillar man tydligen oxå Engelsk pelerargon. *asg* 

Gårdagens mello vill jag inte nämna, hua!! Smaken är delad, även i detta huset! Hoppas på att Loreen tar hem alltihopa!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina