fredag 10 februari 2012

Fredag igen!


Vaknade av något alarm som Niklas hade ställt, vid 5-tiden. Ligger och tänker på att jag ska maila Västtrafik och höra vad de säger om det inträffade, lika bra att gå upp och få det gjort. Det känns bra att göra något, jag vill ju inte att det ska hända fler barn.
Idag blev det massor av färg, Cupcake longtop och tankett, Coolwool cardigan och Cancun scarf och svarta jeans till det. 


Vi hade så fula tröskar, något måste vi göra. Jag tänkte måla vitt, men Niklas ville slipa dem och lacka. Så jag lät han göra som han ville, så känner han att han oxå får bestämma lite här hemma ;-) 3 trösklar har han gjort färdigt, så det är väl 6 kvar om jag räknar rätt. Nedanför syns det hur slitna de är före Niklas har varit i farten. 

1 kommentar:

  1. Vilken färgklick du varit idag!! Kan behövas i mörkret.
    Njut av fredagskvällen!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina