onsdag 8 februari 2012

Jag har hittat gardinstängerna!


Idag var sängen väldigt go när jag skulle gå upp 5:30. Fick lite bråttom, tog bara något snabbt och slängde på mig något innan jag skulle iväg ;-) Igårkväll innan jag skulle gå och lägga mig färgade jag  håret (det blev mest utväxten). Samma färg som vanligt, trivs bra i den färgen och allt grått var borta, skönt!!
Jag har kikat på gardinstänger i ett tag nu. Igår var jag på Jysk, de sålde sina för halva priset ca 500:- för 3 stycken. Men det var guld på deras vita stänger, njä det kändes bara för mycket. Det fanns fina i Fritsla, men bara fina och där fick man hala fram 1500:- för 3 stycken. Idag när jag var på Skroten , sprang jag på Emma från Hasta och kände JAG HAR HITTAT DEN!! Det hängde 3 stänger, precis så många som jag skulle ha. Där har de alltid rabatt, så de kostade under 1000 lappen och då har jag ändå med mig förlängning stång med hem. Till helgen åker dom upp och mina "gamla" vita gardiner med monogram på! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina