onsdag 29 februari 2012

Mycket på tapeten!


Stuprörsjeans, Full emb smock dress och  Alpacka mix long cardigan bägge i royal och sjalen Funuvits scarf, blev dagens strass. Ingen vinterjacka idag! Värmebölja ;-)



Slutade efter tidigt, te en sväng om Visko för att titta på vårskor. Jag hittade ett par riktigt fina från Palladium, själv har jag inte hört talas om det märket innan, har du? Priset för dessa på bilden är 950:- hade inte riktigt tid att prova dem, för jag skulle på utvecklingssamtal med Tobias, glädjande att det gick bra för honom. Får åka tillbaka en annan dag, det är fler i familjen som oxå behöver nytt. 



Sen var det fikaträff på Skräddriet, med vännen Kicki med söta lilla J. Kicki var så snygg i sin Bluskiresbell tunic. Det var så mysigt att snutta med liten bäbis. Det var länge sen vi träffades så vi hade mycket att prata om. Sen skulle jag hälsa till Oslotigern från Kicki. Visst är världen liten ;-) Så jag gör det nu!



Provade fin sidenklänning som jag inte vet namnet på. Här provar jag en 3a och den passar fint. Tycker rynket över bysten går för långt, så knytet kommer mitt på magen och det gillas inte. Inte behöver jag någon mer sidenklänning heller. 


Hemma i landet lyste det gult, 3 fina vintergäck hade tittat upp!!

Ni kanske minns att jag skrev att Stjernboden skulle läggas ner. De hade gått i konkurs :( Var inne igår och läste att de i helgen som gick hade de nyöppning. Måste nog ta mig en titt, när man ändå är där är det inte långt till Freeport. Nyöppningen är helgen är fredag/lördag den 23/24 mars, öppet mellan 12:00-21:00 kika gärna in på länken på Stjernboden!

4 kommentarer:

  1. Blev du inte överhettad med tjockkoftan idag? Låter som du fick en mysig eftermiddag, kul med fikaträffen!
    Ja visst blir man glad när allt poppar upp ur jorden, gult, vitt, grönt o blått! Allt känns genast lättare med fågelkvittret mm.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Härligt när det börjar komma upp små blommor. sann glädje.
    Den där klänningen är jag bra sugen på men garderoben lider ju ingen brist på kläder.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
  3. Söt klänning! Jag har bytt tillen lite tunnare kappa och det känns helt underbart!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Palladium har funnits i evigheter. Jag hade flera par när jag gick i gymnasiet....hm......över 20 år sedan. Shit!
    Mia

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina