torsdag 23 februari 2012

Sommardrömmen är här!




Tänk att jag lyckades!! Att jag tycker denna är fin är ingen nyhet ;-) När jag skulle klicka hem den för ca 2 veckor sen, var den slut i storlek 4a i alla svenska webshopar. Visst är det typiskt. Var inne och kollade om de kunde fått någon retur, men ingen  tur med det. I söndags googlade jag på Grable sleveless tunic, vintage dark grey och hittade att Idyll Interiör hade den. Mailad Mirjam, jodå de hade både 3a och 4a. 4an var 45 cm ärmhåla-ärmhåla, tyckte det lät lite litet. Så fick jag lite hjälp av er, det TACKAR jag för. Innan jag gick och la mig den kvällen mailade jag iväg min beställning. Så smidigt, vi gjorde telefonöverföring dagen efter och nu är den här!! Vilken tur, det var sista 4an! ;-)

TACK till Mirjam på Idyll Interiör,
jag är jätteglad för att fick tag på den.

Någon som vet var vårkollektionen heter???

7 kommentarer:

  1. Grattis vad skoj! Det är alltid extrakul att få hem ett plagg som man har tokjagat. :o) Den är superfin dessutom, måste ta och prova den snart själv känner jag. Om jag hittar den någonstans... Kram!

    SvaraRadera
  2. Finfin! :) kommer säkert bli härlig i sommar!!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis, vad bra att det ordnade sig!
    Ja vad heter kollektionen? det vill jag också veta!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hihihih det är ju min skolavslutningsutstyrsel!! Den bilden hänger på mitt kylskåp!! Jag har ett kylskåp som det inte går att hänga några magneter på utan det finns inga andra papper eller sånt MEN denna tejpade jag lite snyggt upp!!!!

    Ha en fin fredag!

    Kraam!

    SvaraRadera
  5. Åhhh vad fin den är..vilken lycka att du fick tag i den !! Längtar tills du provar o visar oss..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  6. Härligt!! Så roligt du fick tag i en till slut! Tror bestämt vi kommer få se den här framöver, fniss.
    Ha en riktigt bra fredag!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis! Jag ska försöka leta upp den i fler färger i dag och prova.
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina