torsdag 16 februari 2012

Fredagskänsla idag ;-)


I morse dök jag ner i "sommar-sjal-lådan" för att leta efter en rosa Ester Elenora sjal. Bråttom som jag hade fick det bli denna Decor scarf, som låg överst i lådan. Den inköptes på min första Odd Molly träff i Stockholm, våren 2010. Blev sugen på vår-kläder och vår-färger efter Binas inlägg igår. Längtar tills man kan ha vårjacka. Jag drömmer om en Tootsie coat i purple, är det någon som vet om den kom i produktion eller finns den bara i provkollektonen i storlek 1? Läste på Freeport sida att OM butiken har fått in massor av vårkläder ;-) Så det blir nog en trip dit, inom en snar tid!
  

4 kommentarer:

  1. Ja, jag såg ju också det. Blev så sugen på att åka dit! Undrar om bilderna från butiken är nya?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Är så sugen att åka dit. Men det är snorhalt på den kurviga vägen dit. Jackbilden är ny, de andra bilderna är nog äldre.
      Kram

      Radera
  2. Du är inte ensam om att längta efter våren! Ute är det bara vitt så långt ögat når..
    Håller tummarna du hittar en purple Tootsie som jag tror gick i produktion.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Japp, tummarna håller vi för Tootsien!

      KRAMIS

      Radera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina