lördag 28 december 2013

♥ Silk-knit jumper!

 
Denna tröjan har hängt länge på Freeport, den har provats, men den gången valde jag den svarta Silk-knit jumper. När jag skulle iväg på rean undrade jag om just denna skulle finnas kvar? Priset har tidigare gjort att jag har avstått den, nu var det inget att tveka på, 400:- är ett superpris för denna som kostade 2000:- i nypris hösten 2012!!
 

Fina klockan!

Nu är vi där igen hur många plagg kan man köpa av samma sort, Hodgepodge/Silk-knit jumper?

3 kommentarer:

  1. Åhhh FINA inköp du gjort där <3
    Klockan kommer du till att bli supernöjd med (jag har med blått och rött i boetten som jag fått många komplimanger för) OCH tröjan har jag också i just den färgen som jag älskar MEN tänk på att tvätta upp den för hand!!
    Hoppas att du har en bra helg <3
    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  2. Hej, vilka köp :) Synd att man bor så lång ...
    Kram, Magdalena

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig förstått om Hodgepodge och Silk-knit jumper är samma tröja? Jag har denna i svart men betalade betydligt mer än 400 kr för den...önskar den i färgen du köpt också. Fanns det fler på Freeport? Tror inte den finns i Barkaby tyvärr. Grattis till bra köp! KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina