fredag 20 december 2013

Jullov!

Underbart med jullov!! Att jag blev väckt vid 5-tiden för att skjutsa N till jobbet fick väl gå, vad gör jag inte för att få ha bilen ;-)
Julmaten är handlad, för väl komplitera men det mesta är köpt! Tapeter och tapetklister är köpta, 2 rullar till fondväggen ska hämtas på måndag. Nu ska vi tapetsera vårt nya sovrum (som är vårt gamla sorum), bra att passa på när vi är lediga! Först ska tak och gamla tapeter målas så inte den koboltblåa färgen lyser igenom. De vita metallstolarna är beställda, de hade lunchstängt när jag var där så jag mailade till de! Fick tag på näst sista burken av apotekets senap, vilken tur! Har fixat massa bra saker idag tycker jag!! Inga julklappar för de är redan köpta!

På halsbandet står det Be your self ♥

Dagens är rib jersey i royal, To-dont sweater köpt på Hylkegården och jeansen är från Just R!
 
 

2 kommentarer:

  1. Jösses...vad du ligger i..) Försök njut lite av ditt 'jullov'!
    Kram, Annelie

    SvaraRadera
  2. Åh, dina jeans är superduperskitsnygga!!! :-)

    God jul!

    Med vänlig hälsning, Åsagåsa

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina