onsdag 18 december 2013

Letar efter nya köksstolar!


Vi måste köpa nya köksstolar, de gamla är så dåliga, vi hade 6 från början och nu har vi bara 4a kvar. Köksbordet är i ek och jag tycker det blir snyggast med vita stolar. Har samlat på mig bilder på fina stolar och kom fram till att det var vit metallstol typ Tolix jag vill ha. Hittade denna mörka stolen som kommer från Interstil, men varken den eller den vita finns med på hemsidan?! Har skickat en förfrågan till enda möbelaffären i Kinna om jag kan beställa den vita stolen på 1a bilden, hoppas, hoppas det går!! Om det inte går, vet du någon annan liknade stol, inte Tolix, för jag vill inte lägga så mycket pengar, men gärna någon liknande! Vill gärna ha tips!
Uppdaterat, fick supersnabbt svar från Mis Möbler och de går att beställa vita stolar, jippi!! Ska bara iväg och provsitta dem en av dagarna!

2 kommentarer:

  1. Reforma Sthlm och the Home är namn som dyker upp i mitt huvud kollade efter pallar förut Ullareds Lantmän har jag med för mig hade på hemsidan Kram!

    SvaraRadera
  2. PS undrar om inte Mio möbler hade en med? Min favorit affär har en mörk variant http://www.oscarclothilde.com/se/sten-mobler-jarnstol lite för "shabby" för just min smak men bra pris om man gillar dom

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina