torsdag 26 december 2013

REA på Odd Molly Freeport!

Kicki lilla Joline och jag tog en vända till Freeport för att kolla rean. Hittade inget i första svepet :(  "Nästan" allt i butiken var sample, det fanns 3 stänger med vanliga plagg, de på bild nr 2. Träffar E, C och vi står och pratar! Då kommer en tjej som jobbbar där och bär på plagg och jag undrar om hon har en tröja kvar? Både E, C och tjejerna har sett den idag och vipps där var den bland plaggen hon höll i som skulle hängas tillbaka!! Yes vilken tur, den har jag provat och pillat på många gånger!! E och C säger att priserna är de som står på väggen och inte det som står på prislappen, jaha :) norpar åt mig en kofta som jag också tittat och provat innan, för 400:- styck fick de hänga med hem!! 

Dessa jaquard longsock i multi ville jag köpa!! Men de var bara till prydnad :(
Visserligen var bägge till samma fot med det hade jag löst med att flytta rosetten :)

Mycket orange turkost och brunt! 200:- för allt på bordet och i lådorna! Letade lite i denna lådan men inget rolig fanns till mig!


 

Fina kappor för 1000:-

Nöjd med mina köp visar sen!!

 

2 kommentarer:

  1. Jag var där en gång till senare men hittade inget åker imorgon med ��
    Kram Carola

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina