söndag 29 december 2013

Happy light och gardinen Fransa!

Jag satt och finkammade nätet på gardinen Fransa från Svanefors, efter ha sett den rosa på Lilla Smultronstället men de var slut överallt :( Så typisk när man hittar något man vill ha så är det slut! Åkte till Fritsla Tyglager i min jakt på gardin, gick där och spanade, röd Fransa hittade jag vit fransa, nej det var den duk. Pratade med Lars och han sa att de hade en vit kvar! Från min mun kom ett glädje rop :) De hade en kvar som hade "kommit fram" har väl legat gömd någonstans, och nu hänger den hos mig!!! I min jakt på denna gardinen upptäckte jag att företaget Svanefors ligger i Torestorp 1.5 mil ifrån Kinna, ibland är världen liten! Kolla in här på deras fb sida, visst ser det ut som de har en butik? Vill åka dit!!
Happy Light köpte jag på Fritsla Tyglager innan jul, men satt upp den nu ikväll!
Ska fota imorgon i dagsljus, de jag tog nu ikväll blev så mörka.
 

1 kommentar:

  1. Vilket flyt! Det är extra kul när man får fatt på något jagat och nästan gett upp hoppet. god Fortsättning, Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina