fredag 27 december 2013

Jencis köpen och letar gardin!

Inte långt från Freeport, det är väl 1mil därifrån ligger Jencis, dit åkte vi innan vi åkte hemåt! Jag hittade tröjan från FAV, i ljusrosa med trycket på ryggen! Vid kassan låg några fina klockor från OXXO, jag har en gammal ful så jag behövde verkligen en ny, ingen rea på den, but I need it ;-) 
 

Idag har jag varit ute på gardin-jakt, dessa på bilden vill jag ha, hittade den på Lilla Smultronstället!!! De kommer från Svanefors och heter Fransa, tyvärr är de slut :( Jakten fortsätter!!!

Letar efter någon liten knoppbräda, fick en idé om vrakved och sätta dit knoppar. Visst är denna bräda fin med vita skruvar!! Sparar på mina pyssel-idér!

1 kommentar:

  1. Det blev inget Freeport för mig häromdagen, men imorgon blir det hotell i Göteborg, så då stannar vi till. Hoppas det finns något kvar då!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina