tisdag 3 december 2013

Liten provning på Shop around the corner, i Kinna!

Nu äntligen har Shop around the corner fått in första riktiga släppet från Odd Molly. Kul att Odd Molly finns i Kinna igen, nu när Harrys inte finns kvar lägre. Önskar Maria lycka till!! När jag ändå gick förbi butiken passade på att prova lite. Först ut är mössan(Antifreeze beanie lite almost black) som jag tokgillar, måste nog ha en sån känner jag!! Det fanns många fina Lovely Knit (koftor), men dom får jag prova en annan gång!

Remix dress, i almost black, jättefin, med pärlor och paljetter, provar en 3a. 

Cotton embroidered rose, söt liten sak!


Flour power blouse i almost black, i stl 4, fin!!

Lookingfeelinggood blouse i rose, stl 4a, tycket den var tunn och skör i tyget!

Åhhhh vill ha allt på bilden mössan och To dont sweater!!!!!!!!!!!

16 kommentarer:

  1. Åhhh vad fin du är i allting !! Jag fick hem Remix dress i ljusrosa idag, tog en 3:a som jag brukar men den var liten tycker jag, men 4:orna är slut överallt. så jag behåller den.Kraaam Anette

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tyckte storlekarna drog åt det mindre hållet!
      Kram

      Radera
  2. Så kul med en provning! Jag är så nyfiken på vårkläderna nu! Du var fin i allt! :-) Var det något som fick följa med hem?
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget med hem idag, förutom det jag hämtade ut hos mitt postombud :)
      Kramen

      Radera
  3. Holknekt har fått sparken från OM !

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur vet du det? Kan du skicka en länk?
      Kram

      Radera
  4. Kul med provning! Framförallt alla de svarta plaggen är fina på dig! Kram!

    SvaraRadera
  5. Håller med de två sista svarta gillar jag!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Vad fin du är i mössan den klär dig, själv ser jag inte riktigt klok ut i mössa. Jättekul med provningsbilder, tackar för det.
    Kramar Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, den mössan var ju så fin!! Ville inte ta av den, kliade gjorde den inte heller!!
      Kram

      Radera
  7. Hej! Köp mössan, du är jättefin i den! Hur var Remix dress i almost black? Inte grå som vissa plagg kan vara... Är lite sugen å en sån..
    Mvh Lisa

    SvaraRadera
  8. Åh, vad roligt med en provning! Tack! Du var fin i allt :) Kram Linsan

    SvaraRadera
  9. Thank you for the good test. I love the To-Don't Jacket. Is that the one with the embroidery on the back?
    Kramar,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Karen!!
      Håller med, har sett den fina ryggen!! Drömmer om kappan i brunt med samma broderi!!!
      kramar

      Radera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina