söndag 1 december 2013

Väldigt kort uppehåll :)

 
Tack för alla PM,, mail och kommentarer!! Så glad jag blir ♥ ♥ Jag kan inte vara utan ER! Jag har grejer att fundera över, men det för ta sin tid!!! Fundera-fundera!
Har arbetat heltid hela hösten, tycker det är rätt så mastigt, så i fredag tog jag en semesterdag! Så påpassligt hade Odd Molly butiken pk utförsäljning (igen). Tog en lite sväng dit och när jag kikade in genom fönstret var det första jag såg kuddarna i soffan!Visst kunde jag räkna ut vem som sytt dem, Monica, bra gjort vännen!! 

Minns inte vad denna tröjan heter, den var med på pk, storlek 1, gillade den, men det var inte min färg kände jag! Det hängde inga nya plagg utan bara det vi sett tidigare, bliv inte sugen på något, bra va!!

På Kungsmässan provade jag vårens LK, gillar den! Kanske en dag?!

På Lilla Smultronbackan provar jag en rosa tröja, fin!


Igår var jag/vi och handlade julklappar till brorsbarnen, hade med mig en önskelista där jag skrivit upp vad de önskade :) Köpte även julklappar åt min mamma, från samma lista, ho ho!! De barnen kommer bli glada, kan jag lova ♥ 


På hemvägen hämtade vi hem sönerna som hade varit på pepparkaskbak hos mormor, tillsammans med brorsbarnen! Mys!!

10 kommentarer:

  1. Bra att du inte försvann <3 Jag läser varje dag men är ju helt urusel på att kommentera!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Åh, vad bra att du är tillbaka!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. Vad roligt se dig igen! Snygg är du också i dina provningar med bilder! Hoppas du återhämtat lite styrka i helgen..
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  4. Hurra du är tillbaka, sååååå glad jag blir!
    Kram Marika

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du gillade kuddarna, sydda av lovely knit, stick prover från USA
    Odd Molly, Freeport; Monica

    SvaraRadera
  6. Härligt att se dig tillbaka! <3

    SvaraRadera
  7. Välkommen tilbaka <3 Härligt att ha fixat lite julklappar och ta en semesterdag bara för att få vara och andas lite! Kram L

    SvaraRadera
  8. I am so pleased that the break was not final. Glad to see you blogging again.
    Kramar,
    karen XOXO

    SvaraRadera
  9. Gott att se dig här igen! Har bägge Lovely kniten hemma som du visar där de ligger på bordet. Tveksam, men jag tror den rosa åker tillbaka, känns så tjock o klumpig på något sätt. Den svartvita får nog stanna iaf. Är ju lite rosa på den med ;o) Kram Camilla

    SvaraRadera
  10. Bra att du är kvar - även om vi ju ses på andra ställen.

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina