måndag 23 december 2013

Merry Christmas!

Vi har haft fullt upp idag! N har tapetserat färdigt vårt sovrum. Möbler har burits utomhus för vi har en sån svår tappa. Lite småsaker fattas, golvlister ska målas, taklampan ska upp. gardiner, gardinstång och mörkläggningsgardiner ska köpas.
Efter allt detta skulle gran tas in och kläs! När jag sitter och försöker trassla upp glittret som var riktigt trassligt, 20:40 kommer N och säger att vi hade fått post! 2 brev från Odd Molly och lite annat!!! Såg en postbil vid 12-tiden, men då hade vi inte fått något, så förvånad! Jättemysigt att öppna Odd Molly paket dan före dan! Vad var det jag vann i Odd Molly adventskalender? Jo mockahandskar som heter Big Jake gloves i färgen cognac. Jag har för mig att det var svarta på bilden, jag är superglad ändå! Jag fick lilla storleken 1-2 och det passade mina små händer!

Trodde inte det skulle finnas någon fin julgran när man kommer och ska köpa den dan för julafton. Denna är ju hur fin som helst, gillar täta granar!! Flera jular har jag bara haft vitt i granen, men i år hängde jag i mormors gamla julgranskulor, kände för att ösa på med färg!

Tack Odd Molly!!

3 kommentarer:

  1. God Jul och vilka fina handskar! Julkramar

    SvaraRadera
  2. God Jul på dig, och vilka fina handskar !! Och granen är också sååå fin. Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Glædelig jul ønskes du og dine af OddStyle

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina