söndag 22 december 2013

Dan före dan!

Igår var jag ute på mörkläggningsgardin jakt, men hittade inga med rätt mått. Däremot hittade jag en kudde till Tobias nya rum, det var den sista och nu ligger den i ett finfint paket!! Köpte även slingan med vita bollar HAPPY LIGHTS, har tänkt att den kommer hänga över ett väggskåp. Såg fina vita metallstolar, mina som jag beställde var slut hos leverantören, hoppas att de kommer in, annars finns ju dessa på Fritsla Tyglager.



 
Kan tipsa er om att HYLKEGÅRDEN har börjat med sin REA!! 

N tapetserar i vårt ny/gamla sovrum!! Jaag tar det rätt lugnt, mera Rocky road är gjord och julskinkan står och svalnar! Massa ljus är tända! Till kvällsmat blir det julskinka på mackan och julmust!! 

2 kommentarer:

  1. Tack för tipset om den rean, ska kika in där, vad ska du ha på dig på julafton ? Jag ska ha en superian dress i chalk, jag har den i svart också..den är ljuvlig..och på juldagen har jag en ny odd molly då också en plysh med huva ljusrosa, kommer inte ihåg namnet på den..Kraaaam Anette

    SvaraRadera
  2. Jag väljer på 2 outfits, Puppa silk patchwork wrap ´med standardunderklänningen eller Chiffon dress med jacuard longsock i Cherry, samma färg har ett sidenband som jag funderar knyta för att markera lite! Sen har jag ullklänningen mer röda rosen på ryggen!! Kan inte bestämma mig!!
    Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina