måndag 23 december 2013

Det doftar hyacinter i mitt hus!

Granförsäljaren och jag skrattade gott åt N idag när vi köpte julgranen. N visste inte att man fick ett nät om granen, han ville hämta bilen, får den plats, uj uj!! Tidigare år har vi haft plastgran eller så har pappa kommit med en egenhuggen i hans skog. Granen ligger fortfarande i bilen, den ska in ikväll. Men N håller på att tapetsera vårt ny/gamla sovrum och ett skåp som står i vardagsrummet där granen ska stå ska in i sovrummet, det blir bra intalar jag mig!! Vill inte visa sovrummet nu utan det kommer när det är färdigt

Vi hade beställt 2 fond tapetrullar som ser ut som vit panel. Kinna Måleri hade öppet 9-12 idag och jag klev ur bilen mitt på vägen kl 11:50 bakom oss står kommer Shenker, kan det vara mina tapetrullar? Visst var det så, jippi!! N har fortsatt med tapetseringen och nu har han bara 2 våder kvar att hänga upp :) 



Köpte en hård julklapp till mig, nu ska jag göra kaffe med Moccamaster!

 ♥ GOD JUL ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina