fredag 4 mars 2011

Lite bilder från Odd Mollybutiken på Freeport!


Velouren, velouren jag älskar den! Vilka ljuvliga mönster. Suck!!! Skulle inte tacka nej till en jacka i den blåa, eller en klänning i den bruna, i storlek 4a passar bra ;-)



Det är bara en 0a på Mrs Rogers beach coat, i dark powder .




Bara en Oa på Lotta lottan  i military!

Tror det fanns 0or och 1or,  på denna Lotta lotta jacket!

1a eller 0a minns inte, det fanns bara en kvar!

Jag provade massor av fina Mollysar på Freeport men det får ni se en annan gång ;-)

Kraaaam♥♥

6 kommentarer:

  1. Åååå bara mina storlekar. Synd man inte bor närmare :-)

    Passar på att önska dig en riktigt trevlig helg
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  2. HAHAHA! Sen när blev jag en "han" (se ditt förra inlägg)?
    Nu blev jag nyfiken på om det blev något köp. ju!
    KRAMAR

    SvaraRadera
  3. Nyfiken på vad du provat ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh vad sugen jag blev. Hittade du mycket ? Fanns det mest små storlekar? Nyfiken är jag. Kram

    SvaraRadera
  5. Fröken Abbe, har jag skrivit han?! Fniss, ska genast ändra det.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Ååå såna snyggisar i mina storlekar...du frestar!=) Spännande att se vad du provat!;)

    Kramar
    Adela

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina