söndag 20 mars 2011

Hemma igen!!

Vi har haft en jättehärlig vecka uppe i Fjätervålen. Vi har åkt mycket nerför backarna. Men min favorit var ändå altanen på den lilla värmestugan som fanns uppe i backen. Där satt vi i solskenet och solade eller åt vår matsäck, mys. Fjätervålen var ett litet ställe med bara 4a liftar, men med massor av backar.  Det tråkiga var att jag inte kunde komma ut på internet, täckning saknas :(  för telenor,som jag har. Man skulle haft telia för det funkade bäst där. En hel vecka utan tillgång till internet, det är verkligen semester, men jag har verkligen  saknat er!!! Nu ljög jag lite för jag koppalade upp mig i 20 minuter i vår bil när vi var vid Idre fjäll. Jag såg alla grattis hälsnigar! Satt där på parkeringen med ett fånigt leende. Försökte kommentera men det hände inget. Jag kunde se att jag fått en hög mail, men där hände det inget heller. 

                               TACK ALLA FÖR ALLA GRATTISHÄLSNINGAR!!! 
                                               Tack Bina för inlägget inne hos dig <3
                                                  Tack för mail och kommentarer :-) 
                                                            ♥♥♥♥♥♥

Såg att några har varit i Stockholm, spännande att läsa om detta!! Nu änligen ska jag få gå bloggonad!!


                                              Kram!!

12 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaka!
    Men visst kan det också vara lite skönt att bli bortkopplad och få distans?
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Där är det ju!
    Javisst är det knasigt att man märker hur beroende man är först när man inte har tillgång.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Saknat dina mysiga inlägg!

    Härligt att höra att ni haft det gott.

    Kram K

    SvaraRadera
  4. Glad att ha dig tillbaka här i Blogglandia, har saknat dig! Och saknade dig i Malmö på träffen men next time... :o)
    Hoppas det ordnar sig med bilderiet. Ett tips är att förminska bilderna som tusan innan man kastar ut de här. Det gör jag och jag har aldrig haft proble med bildutrymme.
    Massa KRAMAR!

    SvaraRadera
  5. Välkommen hem! Har saknat dina inlägg!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  6. Kul att du är hemma igen, fast jag anar att du haft det grymt härligt. =)

    Du har en liten utmaning hos mig, kan ju passa bra då det inte behövs några bilder.

    Kraaaaaam

    SvaraRadera
  7. Hej och välkommern hem :)
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hallå!
    VIlken härlig blogg för en odd molly älskare som jag är!

    Jag har inte varit på freeport sen dom börjat sälja odd molly och jag undrar hur är priserna? hur mycket rabatt kan man fynda? :)

    SvaraRadera
  9. Hejsan anonym! På förra årets Odd Molly har Freeport 30% rabatt på, på äldre plagg har de 50% rabatt på. Sen kan man fynda oxå, är du en 1a så kan du ha lite tur och hitta från provkollektonen och då är det ännu billigar. Men det gäller alltså ha TUR när man åker dit. Själv har har jag haft lite otur och inte hittat något där, de senaste gångerna. Men sist jag var där frågade jag om de inte hade fått in några velour klänningar, då gick hon till lagret och hämtade Mrs beach dress i chalk till mig och den hade jag tänkt på förra sommaren, äntligen blev den min ;-)
    KRAM

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina