tisdag 1 mars 2011

Väntar på våren!






Så skönt nu är vi inne i mars, som är en vårmånad, äntligen. Hos oss är det 0 grader och jag hörde fåglarna kvittra. Vill tro att våren är på väg. Men inga vårtecken ännu :( 

Började jobbet 6:30 idag, innan dess hade jag fixat frallor och o´boy till Tobias som ska till Hestra, Isaberg och åka slalom, igen. De har frilufsdag i skolan och många ska åka med. Han har med sig pengar för de hade bestämt att de skulle gå och äta mat på restaurangen. Roligt för dom. Skulle tro att det blir hamburgare!!

Slängde ihop en deg när jag kom hem. Imorgon ska jag på jobbstyrelsemöte och nu var det min tur att bjuda på något ätbart. Ingen säger väl nej till lite nybakat bröd. Om man nu inte är LCHFare, då då!!

Kram♥

1 kommentar:

  1. Visst längtar man efter våren. Hörde också en massa fågelkvitter idag. :)
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina