torsdag 31 mars 2011

327an och lite smått och gott!


Idag blev det 327an i cherry och lite annat smått och gott ;-) Vad kul det känns att använda sina kortärmade blusar. Jag har nämligen plockat fram domfrån klädkammaren i källaren. Det är ju inte så jättevarmt så innan jag åkte hemifrån tog jag på mig min gråa Coolwool.
När jag var på jobbet ringde Madde på Harrys. Hon berättade att Silk sleeves hade kommit. Snabbade mig från jobbet och in på Harrys innan dom stängde. Så  bra att jag hade kameran i handväskan. Ska bara fixa lite med bilderna så kommer det ett inägg med visningen lite senare!!

Älskar min Lotta lotta coat som jag har i storlek 3, synd att den inte kom i grey eller purple, för det hade jag velat ha!!


Vi ses!!

1 kommentar:

  1. Jag plockade också fram lite kortärmade blusar idag - även om det fortfarande är kallt så spirar vårkänslorna!
    Söt plath skirt är på dig och fint med cherry/powder ihop!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina