torsdag 31 mars 2011

Provning av Silk sleeveless!!


Sprang in på Harrys 17:40 och tjejerna plockade fram 4orna åt mig i de färgerna som de hade tagit in,vintage rouge, grey och military. Jag provar och provar, försöker känna vilken färg jag tycker bäst om, men jag kan inte bestämma det. Jag har på mig Chrysalis minigown och hade hoppats på att den hade stuckit fram. Helt ärligt när jag ser bilderna tycker jag inte modellen var så fin på mig. Den kändes bättre på vid provningen. Det är gravidvarning. Ibland kan det vara bra att komma hem och inse hur det sitter.





Är du sugen på den? Vilken färg gillar du bäst på den?


Kram från mig!

11 kommentarer:

  1. Vad söt den är men vad svårt med färgerna alltså. Jag tror för egen del att det blir en röd. Jag tycker att de är snyggast i den ordning du provat med ettan överst. Köpte du alla tre? Eller är det i provrummet bilderna togs?

    kram

    SvaraRadera
  2. Jag provar bara! Fotar ute i butiken.
    Jag såg att du ska sälja din Full bloomer, är så sugen på dom ;-)
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Tycker att den i military var finast på dig, den har ju rosa toner. Men alla färgerna är fina. I morgon ska jag se om någon finns i Malmö att prova.
    KRAM!

    SvaraRadera
  4. Grey eller military är min favorit:) Kul att få se den på riktigt! Kram

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Den är ju jättesöt på dig och jag tycker om alla färger.

    Kram från Eva

    SvaraRadera
  6. Jag gillar den där klänningen jättemycket, o har beställt en idag. En i rött (vintage rouge eller vad det nu heter :-)). Vi får se hur det ser ut på....den perfekta sommarklänningen tänker jag! Kramar

    SvaraRadera
  7. I really liked the light military on you! I tried on the dress today, though, and it was a complete disaster on me. Definitely not meant for my figure!

    KRAM
    Laura

    P.S. I'm thinking of heading over to freeport tomorrow afternoon, but I don't know if they've had anything new come in lately...have you heard about any new deliveries by any chance ;-)?

    SvaraRadera
  8. Hejsan hej! Jag skickade mamma till Harrys för att prova den röda :-) Men 1:an blir lite stor och jag känner mig inte heller 100 i den där modellen. Nej, det blir ingen sån på mig. Om du bestämmer dig för en röstar jag på lite military, jättefin på dig! Hälsa gamla Kinna från mig :-)

    Kram

    SvaraRadera
  9. Den översta, röda, är ju jättefin på dig. Köpte du någon?

    SvaraRadera
  10. Laura, jag vet inget, men ring!
    Nu var det länge sen vi sågs. En liten träff på Freeport hade varit kul. Du kan väl bärätta när du åker dit, så vi kan få till en träff.

    Ann, ingen förälskelse uppstod mellan mig och klänningen.
    Kram

    SvaraRadera
  11. It's been an absolutely crazy spring with work, which is why I've only been down to freeport once since Christmas. Next time I go, I'll definitely let you know first! It would be fun to meet up for a fika :-).

    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina