tisdag 22 mars 2011

2 hål på min Lacie top :(

Igår smet jag in på Harrys för att se vad som kommit, provade några plagg som inte kändes 100. Men jag hitta en ny favorit som jag inte tittat åt tidigare. Den korta modellen av Rock-a-fellow. Den skulle inte vara helt fel att förlänga med och kan ni tänka er 4an passade!!
När jag står där i provrummet och ska ta på mig Lacie top, ser jag TVÅ STORA HÅL, under armhålan. Så tråkigt, jag har inte använt den alls mycket och redan sönder sliten, så ska det inte vara. Så nu ska den reklameras. Tänkte att ni kunde hålla era Lacie top så de inte ser lika ut som min. =)

Uppdaterat med bild:

                            ♥♥♥♥♥♥♥
                   KRAM

4 kommentarer:

  1. usch då...de topparna som är så söta. hoppas reklamationen går igenom för så ska det naturligtvis inte vara!

    SvaraRadera
  2. Jag har 4 stycken och alla är ok. Älskar den toppen så blir det hål syr jag ihop det ;-)

    KRAM

    SvaraRadera
  3. Inga fel på mina två! Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina