söndag 3 mars 2013

Solig söndag!

Vilket väder vi har denna söndag, solen skiner och det är bara så härligt ute. Skulle gå och lägga en sak i bilen och sen ville jag inte går in. Plockade lite grenar som blåste ner igårkväll, klippte bort lite gamla växter. Snödropparnas är påväg upp och bakom stenen såg jag en glad överraskning gula vintergäck!! Sen blev det kaffe på balkongen!
Dagens är Easy top, Grable sleveless tunic och Carrot jeans.

Vilken tur jag hade!!! När jag skulle publicera detta inlägg, funkade det inte, det gick inte att spara inlägget. Jag hade ingen internetåterkomst visade sig :(  Efter en lååååång stund, känns ju extra läge när man går och väntar. Blev så glad när jag såg att hela inlägget hade sparats förutom överskriften som jag skrev sist.

2 kommentarer:

  1. Härligt det ser ut!!! Här har det också varit vårligt, fast snön håller sig envist kvar! mysigt med blommor på väg upp!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så härligt, vi hade också toppendag igår. Mattorna var ju ett riktigt klipp, supersnygga och lite ovanliga också kanske? Klem

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina