fredag 8 mars 2013

Foresome och Coolwool


Idag bjuder jag på bilder som blev sådär, tagna med mobilen. Hade lite bråttom innan jag skulle åka till jobbet. Dagens består av Forsome tank, Coolwool cardigan, Bucket belt och gamla jeans. Tänkte jag kunde slita på jeansen, som inte är så himla snygga, får så lätt vita knän på mina jeans på dem som jag använder i jobbet.
Denna helg är det kusinträff och sönerna har blivit hämtade av mormor och de andra kusinera. N och jag har varit och köpt klinkers, som ska läggas nu i helgen! Själv ska jag hitta på något annat!!!
 
Fina snödroppar fanns det i landet idag!

2 kommentarer:

  1. Vad fin du är.....hojta till när coolwool blivit för stora till dig *fniss*
    Hoppas att du får en bra helg<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera
  2. Jättefin kombo och du har verkligen minskat omfånget. Snygging! Kramar

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina