onsdag 27 mars 2013

Tjohoo!! Nu känner jag.....

att det är vår i luften!! Idag är det varmaste med 8.5 grader. När jag och Gabbe skulle iväg och köpa löparskor till honom, tog jag på mig Batallion. Jag sa till honom att han inte kunde ha sin vinterjacka, skulle hämta en vårjacka, men var finns den? Det fick bli en munkjacka istället. Känner att det är dax att gå igenom grabbarnas hyllor i skjutdörrsgarderoben, så det finns lättare jackor att välja på! Bort med killarnas termobyxor, vill tro att de inte behövs längre. De har inte använt dem på ett tag nu. Ska ta hem mina termo från jobbet, för nu ÄR det VÅR!!



Tog upp pelargonen från källaren nyss och nu är det en knopp på den!

6 kommentarer:

  1. Men åh! Har ni så varmt? Härligt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Dejligt med sol og varme grader :-)
    Rigtig dejlig påske - kram

    SvaraRadera
  3. Underbart! Så fin du är i din jacka!!! Funderar på att slå till jag också.. Kram Linsan

    SvaraRadera
  4. Söta du...så fin du är i din nya jacka o solbrillorna !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  5. Ja nu har vårjackan fått träda i tjänst och idag grillade vi! Visst är det härligt även om det är bra kallt på nätterna!
    Kram

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina