onsdag 13 mars 2013

Daily lovin!

Igår blev det inget inlägg från mig, mitt batteri var helt slut. På två dagar jobbade jag 20 timmar, igår kväll tog en huvudvärkstablett och kröp i säng kl 20:30 och somnade bums!! 
Lägger ut lite bilder på mitt mobilfodral som mamma stickat åt mig. Jag dekorerade med mollypengar, som jag hade liggande!!  
Golvet som moblifodralet ligger på är nya klinkersgolvet som N la färdigt i helgen, som ligger vid ytterdörren. (Det är mörkare i verkligheten, jag öppnade dörren för att få in ljus.) Ikväll var vi och köpte laminatgolv som ska läggas i helgen i resten av hallen, det blir tjusigt värre!


Inte mycket till dagens, vit Cupcake longtop och under den en vit rib jersey tank och sjalen Cannes hänger om halsen. 
 

2 kommentarer:

  1. Jättefint mobilfodral! vad duktiga ni är du o mamma.
    Kram
    Marika

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina