fredag 22 mars 2013

Gällstad igår!

650:- för klänningen med pärlor!
Det var länge sen jag var i Gällstad, så jag var lite sugen på att åka dit! Var lite nyfiken på vad som hängde där, delar med mig med mina bilder! Det är bara storlek 1, från provkollektioner som finns!! Tänkte om jag hade tur att hitta någon fin väska eller sjal, men det gjorde jag inte :( 

Rosa klänning med blommor 500:-

Linne med lila spets, 450:- Passade mig!!

Veloubyxor!

Velourbyxor 300:-  Passade mig!

Linne med röda rosor, 450:-


Vit brodyrklänning 500:

Lila blus, 450:-

Ljusblå klänning, 500:-

Mörkblå spetsklänning, 500:-

Rutig blus, 450:-

Rutig tunika, 450:-
Det är inte superbilligt, men man kan ha tur att hitta något som man letat efter eller plagg som inte kommit i produktion och det är ju kul!!!
Har ett inlägg till med lika mycket bilder till, som jag ska fixa med!!

4 kommentarer:

  1. Accesoarer då? Kramar ps. Bara två veckor kvar.

    SvaraRadera
  2. Nästa inlägg gumman! Inget nytt på den fronten!
    2 veckor? Jag räknar till 3 veckor, det börjar närma sig!!
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh är det tre veckor:-( Ja men då får vi hoppas att det är vår då. Kram

      Radera
  3. Åh, tänk om man bott lite närmre. Fast farligt också klart. Tack för visningen, det är alltid roligt att se, Klem

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina