torsdag 21 mars 2013

Vilken fining!

 Det har blivit dåligt med bloggandet, men jag har inte orkat. Men nu ser jag att jag fixade denna veckan oxå, men så mycket mer är det inte, vad jag syftar på är jobbet. Behövde hitta på något kul och ladda batteriet, tog mig en sväng till Freeport igår. Blev förstjust i The silken blouse, här i färgen silky red! Ville köpa, men när sjutton ska jag använda en såndär fining? Inte på jobbet iallafall! Tyvärr fick den hänga kvar där. Gick därifrån tomhänt :(
Har roat mig med att byta bloggbakgrund, tyckte denna med fjärilarna var fin! 


 Stannade på Stjernboden på hemvägen, de hade fått in lite nytt, provade för skojs skull, Crochet ming jacket, den är jättefin, men jag har ju den långa så det får räcka!
Måndagens outfit med Sundance cardigan i dark pink, rosa peace tröjan och spets jeansen!

1 kommentar:

  1. Ibland är det ju bara så att man inte orkar och hinner allt och så måste det ju få vara. Slit inte ut dig bara

    Silken blouse är en sån där hemlig dröm jag har, speciellt i den där röda färgen. Såååå fin

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina