fredag 1 mars 2013

Det är VÅR!


Fåglarna kvittar, solen skiner, det är fredag, jag är ledig och våren är här, känns väldigt bra! Njuter av mitt kaffe och en liten stund vid datorn. Skönt att ha storstädat, kört fler maskiner med tvätt, bäddat rent, hämtat/lämnat sönerna på skolan, kokat risgrynsgröt som Gabriel hade beställt. Vi har sol och 6.5 grader ute, så när jag skulle hämta sönerna i skolan tog jag Batallion och Scarf scarf, jag skulle bara åka bil så det funkade ;-) Bortse mina fula gamla jeans om jag har haft på mig när jag städat och röran i hallen, vi renoverar!

I morgon ska Gabriel och jag stå i Örby IFs secondhand butik, hoppas det kommer mycket folk och att tiden går fort! Kanske hittar jag något fint på loppisen!

4 kommentarer:

  1. Naturligtvis skall jackan användas nu när det är sol o många plusgrader!! Fin är du!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
  2. Jaaa :o) og skønt at komme af med vinterjakken...
    Rigtig dejlig weekend - kram til dig :)

    SvaraRadera
  3. Javisst är det vår nu. På väldigt god väg i allafall. Jackan är ursnygg!! KLem

    SvaraRadera
  4. Tyckte inte den var snygg alls på produktbilderna, men väldigt fin på dig!! OM i ett nötskal;) grattis till snyggjackan

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina