lördag 2 mars 2013

Loppisfynden!

Att jobba på loppis var riktigt trevligt! Prismärka, plocka fram, ställa i ordning/göra fint, bära möbler som ska in i butiken, hjälpa till att bära det som blev köpt och fika!! Jag gick där och spanade, fanns det något som jag måste ha? Det kom en man som lämnade in nästan nya mattor från Horredsmattan. Jag kommer från Horred och gillar deras mattor!! Fastnade för denna rosabeige/vita som jag googlade på, fick fram att den heter Folklore,den är vändbar (se bild 1 och 2 lite skillnad är det på de båda sidorna) länk till Horredsmattan hittar ni här!! Såg på hemsidan att den kan tvättas i 30 grader, bra för jag ska slänga in dom i tvättmaskinen!



Hittade en väska oxå, som är i storlek som en weekendbag. De ljusa detaljerna är i äkta skinn! Fräsch och fin  var den, så den fick följa med hem! 20:- för väskan och 100:- för mattorna och jag är SÅ nöjd!!!!! 

7 kommentarer:

  1. Vad roligt att hjälpa till så och att fynda samtidigt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga fynd!!
    Kram Titti

    SvaraRadera
  3. Roligt med fynd som man blir glad av!
    Hälsningar Mamma Mia

    SvaraRadera
  4. Din kommentar hos Odd Me: spamrobotar som läser av våra blogglistor det är på så vis de hittar oss alla!. Aktivera kommentarsgranskningen annar bli vi aldrig av med dem! OBS räcker inte med att ta bort kommentarerna.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så får det bli, ska in och ändra inställningarna!
      Tack för tipset!
      Kramar

      Radera
  5. Alltså, det var nog bland de finaste mattor jag sett!
    Grattis!!!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina