lördag 9 mars 2013

Freeport idag!

 Med mig in i provrummet på Freeport hade jag underbara virkade plagg!! Inget jag behöver men dom är så fina! först provar jag Forsome tank(str 3) och skirt (str 1) i vintage indigo. Så fint!! Jag har jeans under så lite knöligt är det ;-) Tank kostar 1200:- och skirt 2000:-
 Långklänning vid namnTricolor dress (str 4) i dark blossom, Älskar färgen! Kostar 1439:-
 Fick fatt på en Forsome tunik i storlek 3, den var inte mycket större än 2an jag provade förra gången. Helt klart behöver jag en 4a men vill ha silky white! Tunika kostar 2499:-
 Mid apricot var inget för mig, jag försvinner.Klänningen heter Crocket frill dress storleken är 4a, kostar 1798:-
Det blev inte många bilder från butiken, men som ni ser finns Tadaa serien!



Mitt köp  har jag redan visat i  facebookgruppens diskussionstråd! På bloggen visar jag det en annan dag ;-) Hade bulvanuppdrag även denna gången!! Något fint ska skickas iväg! 

5 kommentarer:

  1. Mycket snyggt du provade:)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ååååå måste kanske ge mig ut till Barkarby hihi.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Tack för provningen! Mycket fint!! Vet du om det fanns Tadaa long dress i storlek 4? Söker med ljus och lykta efter en sådan... Kram Linsan

    SvaraRadera
  4. Linsan har du provat Tadaan? Jag gick ner en storlek på den. Tittade tyvärr inte på lapparna.kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack i alla fall och tack för storlekstipset :)

      Radera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina