tisdag 5 mars 2013

Samtalet jag inte ville få :(



Igår ringde Tobias mig på jobbet, han säger att han fått ansiktsförlamning på andra sidan ansiktet. Det var 4a veckor sen han blev förlamad på ena sidan, den förlamningen hade precis börjat gå tillbaka. I fredags började han få ont i örat och han själv förstod att att det var ansiktsförlamning som höll på att komma, på andra sidan. Han hade så ont i örat i lördags så jag fick hämta han från konfirmationslägret som han var på. Jag ringde 1177 och de ville att vi skulle åka till sjukhuset, så det blev en sväng in till barnakuten, för undersökning. Inga prover eller undersökningar har visat något, Belles Pares heter ansiktsförlamningen. På torsdag ska vi på magnetröntgen, för att se om den visar något!??
Igår fick jag meddelande på fb, från en kompis till min fb-kompis, (hängde ni med), hennes son hade råkat ut för samma sak i somras, det var jätteskönt att "prata" med henne!!
Dagens outfit är, brallor från KappAhl, spetströja och under den ett OM linne.
Jag känner mig lite off nu, kanske inte så konstigt!!! 

17 kommentarer:

  1. Ojjj, jag förstår om du är trött..hoppas att det går tillbaka och inte blir så allvarligt, men det är klart att man oroar sig...
    Kraaam Anette
    P.s Vad fin du är...

    SvaraRadera
  2. Usch! Ibland stannar livet upp och jag förstår att du oroar dig! Håller tummarna! Gillar spetströjan! Kram Linsan

    SvaraRadera
  3. Fina du! Förstår om du känner dig off! Det har du all rätt till. Hoppas att han blir frisk fort, håller tummarna.
    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Förstår att det är jobbigt. Så tufft när barnen inte mår bra.... KRAM

    SvaraRadera
  5. Åh, nej! Klart du är off!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Usch! Stackarn. Hoppas det går tillbaka fort....Kram

    SvaraRadera
  7. Usch vad jobbigt! Förstår att du känner dig off. När ens små inte mår bra är ju bara sååå fruktansvärt :-(
    Vet inte vad det innebär för honom med detta men håller alla tummar att han blir frisk snart
    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera
  8. usch hemskt jobbigt. kram <3

    SvaraRadera
  9. Fy och usch:( hoppas det försvinner snabbt, kram

    SvaraRadera
  10. Riktigt jobbigt! Förstår att det måste vara mycket oro nu! men så bra att du fick prata med någon som varit med om samma!
    Kram och hoppas han snart blir bra!

    SvaraRadera
  11. Styrkekramar från Titti...hoppas sonen snart blir bra.

    SvaraRadera
  12. Kramar från mig,
    Annelie

    SvaraRadera
  13. Håller tummarna stenhårt att han blir av med det snabbtsnabbt! Massa Kram!

    SvaraRadera
  14. Inte roligt, håller tummarna och följer utvecklingen här hos dig i bloggen.

    KRAM

    SvaraRadera
  15. Jobbigt:( hoppas att det går över snart.
    Stor kram till er!

    SvaraRadera
  16. Styrkekramar och tankar.
    NewYorker

    SvaraRadera
  17. Men jisses....vilken mardröm men vad bra att de följer upp det lite mer noggrant ändå....
    Mina tankar finns hos er<3

    Änglakramar Maria

    SvaraRadera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina