fredag 7 december 2012

Nyklippt!

 
 
Jag har varit hos min frissa och fixat håret. Hon tog rätt mycket på topparna, bort med det gamla tråkiga. Vi kom in på torrshampo något som jag aldrig provat. Håret slits rätt bra att tvätta det varje dag som jag gör. Tycker det låter så knasigt med torrshampo, funkar det för andra måste det funka för mig med. Shoppsade balsamspray hoppas det gör susen i trassligt hår. Mittenflaskan är min stora favorit som jag kramar upp lockarna med. Klarar mig inte utan den! Jag fick salongens flaska då dessa var slut i hyllan. Bra för då klarar jag mig tills de får in igen!!
 
Ledig idag, skönt!!!
 
Uppdaterar med en bild!
 
 

3 kommentarer:

  1. JAg tycker torrshampo är toppen de dagar man kanske borde tvätta, men är lite sent på det. Som nödlösning liksom. KLem

    SvaraRadera
  2. Ja, men hur blev håret då? Bild :)
    Kram Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har ingen bild nu, men det kommer vännen!!
      Kram

      Radera

♥Vad trevligt att du lämnar en kommentar, det gör mig glad♥ Kram Christina